Thursday, June 2, 2011

Ada dua rasa(perasaan) bila dengar berita baik2 dari kawan2

1. Gembira : Obviously laa kan? Bila dengar kwn nak tunang and kawin, yang dpt keje yg bagus, yang jadi mama buyong and etc. Mesti la rasa hepy utk mereka2 yg semua tu.

2. Sedih/Tension/Jeles/Marah : Yang ni bahaya ckit, sebab bila semua perasaan yang x best dicantumkan, aku jadi zero, moddy, pemarah (dekat diri sendiri) and bla.bla. And bile kau xbule nak cakap and cerita kat sape2. (hARUS menjaga hati bukan?)

Kesimpulannya, saya sedang rasa down. tersangat down. Dah bukan down to earth dah, lagi bawah daripada tu.. haiyaaa..

Sebab? yes aku jeles (moody) ngan kalian semua, yang mana jalan2 anda dipermudahkan sangat sampai boleh bikin aku rasa macam ni.

p/s : doakan aku tolong, supaya jalan2 aku lebih dipermudahkan.
untuk esok dan esok.esok lagi..

2 comments:

Cahaya Kekasih said...

ain ok x ni.....

Mizz Ain said...

err.. insyaallah ok..
tp sumtimes rs agak down..
huhu..

Post a Comment